Išsiuntimo ir Pristatymo Politika
Išsiuntimo informacija
Užsakymo patvirtinimas: Išsiuntus užsakymą, gausite el. laišką su patvirtinimu.
Galutinis laikas: Užsakymai, pateikti iki 14:00 val. (pirmadienis–penktadienis), išsiunčiami tą pačią dieną.
Užsakymai po 14:00 val.: Išsiunčiami kitą darbo dieną.
Pristatymo bandymas: Dėl mūsų produktų specifikos kurjeriai negali palikti siuntų saugiose vietose. Kai kuriais atvejais siunta gali būti palikta pas kaimyną.
Pristatymo informacija
Pristatymo laikas: Pirmadieniais–penktadieniais, nuo 7:30 iki 20:00 val.
Pristatymas savaitgaliais ar švenčių dienomis nevykdomas.
Specialūs pristatymo laikai: Negalimi JK ir Šiaurės Airijoje.
Nesiunčiame į pašto dėžutes (PO BOX).
Vėlavimai: Nors visada siekiame pristatyti laiku, galimi vėlavimai dėl kurjerių darbo ar didelio užsakymų kiekio.
Nepavykę pristatymai
Jei nebūsite pasiekiami, kurjeris bandys pristatyti kitą darbo dieną.
Paprastai daromi du pristatymo bandymai.
Bus palikta žinutė su kontaktiniu numeriu, kad galėtumėte susitarti dėl naujo pristatymo.
Jei nesusisieksite, užsakymas bus grąžintas į mūsų sandėlį.
Pakartotinis pristatymas arba grąžinimas
Pakartotinis pristatymas reikalauja papildomo pristatymo mokesčio.
Jei nebenorite gauti savo užsakymo, bus atliktas grąžinimas, išskaičiavus pristatymo ir grąžinimo mokesčius.
Klientų atsakomybė
Užtikrinkite, kad visi pristatymo ir kontaktiniai duomenys būtų teisingi pateikiant užsakymą.
Dnrskin.It neatsako už vėlavimus, atsiradusius dėl neteisingos ar neišsamios informacijos.
Dnrskin.It neatsako už prarastas ar pavogtas siuntas transportavimo metu, tačiau padėsime spręsti klausimus su kurjeriu.
Tarptautiniai užsakymai
Jei reikia, klientai yra atsakingi už siuntų pristatymą su vietiniu kurjeriu.
Dnrskin.It neatsako už užsakymus, sulaikytus muitinėje, arba už vėlavimus dėl vietinių produktų taisyklių.
Svarbi pastaba
Dnrskin.It neatsako už jokius pajamų praradimus ar nuostolius, atsiradusius dėl vėlavimų ar nepristatymo.